This weekend.

 
Hejåhå! Helgen har bjudit på många roligheter, i fredags så jobbade jag till klockan 18 och direkt efter det åkte jag och Jonas hem till min syster för lite grill och mys, slocknade däremot i deras soffa så vi sov kvar där till lördagen då vi bara låg hemma och myste tills igår då vi var bjudna på knytkalas hemma hos en av Jonas kollegor i Kumla. Där vankades det grill, bad och badminton! Dock så var det uruselt väder innan vi åkte så vi tog inte med oss några badkläder men tji fick vi för jäklar vilket sommarväder vi fick sen! Skulle kunnat dööödat för att få svalka mig där och då men det får väl bli någon annan gång, men härligt var det!! Längtar tills det blir husköp för våran del!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0