20130703

Åhå, det är en trött Kristin som skriver denna gång. Om exakt 1½ h så kommer Jonas syster och hennes kille förbi på besök och sover här tills imorgon så jag har sprungit runt som en idiot och storstädat både idag och igår så nu är jag heelt slutkörd. I samma veva så har jag blivit jättejättejätte sugen på att göra om här hemma men Jonas tycker jag gör om allt för ofta och med inte så mycket pengar i plånboken till att köpa nytt så har jag fått göra mitt bästa med textilier och annat smått jag hittat i garderober. En liten förändring har det blivit men jag är nöjd! Nu ska jag bara tjata till mig nya mattor, gardiner och nattduksbord.. Heh, wish me luck ;p
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0