Godmorgon!

Eftersom att det var våran två års dag igår så hade Jonas bokat bord åt oss på restaurang för att fira lite. Det är nog första gången för oss som vi går ut och äter fint för annars brukar vi bara koka ihop någonting hemma eller köra på onlinepizza så det var riktigt trevligt! Jag hade ingen aning om vart vi skulle så det blev en liten surprise! Det var iallfall ett lungt och jätte mysigt ställe med super god mat och bra service som gjorde att jag var tvungen att knäppa upp knappen på jeansen i slutet och det är inte ofta det händer, haha. Efteråt tog vi taxi hem eftersom det spöregnade och vi kände inte för att vänta på bussen i en timme i finkläder, resultatet blev alltså en liten lyx kväll och det är någonting jag absolut kan vänja mig vid ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0