Hektisk natt

Hela natten har vart totalt galen på grund av en allt för pigg & trotsig katt. Jonas och jag kom tillsammans på att 12 skrikiga bebisar skulle vara lättare att hantera så vi har vart vaken till och från sedan klockan 12 och älsklingen har precis lyckats somna medans jag fortfarande ligger vaken och filosoferar. Sjukt egentligen att en katt styr våra liv. Idag är det söndag iallfall och nu känner jag stressen inför de sista dagarna i skolan. Var borta hela förra veckan för att umgås med min fina och denna vecka ska allt skriftligt in men jag har ingen koll alls. Det blir inte bättre utav ingen sömn och en trasig kropp men det är bara att kötta, kämpa och ta i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0