new city new opportunities


Det har hänt mycket sen sist jag var inne här på bloggen, jag har bland annat tagit studenten och flyttat till en helt ny stad tillsammans med min fästman. Bor numera i Örebro och kan nog inte vara lyckligare än såhär. Däremot är jag nu arbetssökande och tänkte att det vore ett roligt tidsfördriv att börja blogga igen lite smått! Det jag annars kommer sysselsätta mig mer är att sälja av lite kläder och börja träna. Fick bland annat ett presentkort hos Bikepartner i studentpresent så igår var jag med min syster och köpte en Monark för cirka 4000:- Så det lär bli ett par cykelrundor då jag samtidigt kan utforska min nya stad ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0